- ایران دانلود
وب سایت بزرگ ایران دانلود
 
وب سایت بزرگ ایران دانلود
 
 
جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : امیرحسین

بازی تم کارتونی خاص و هنرمندانه ای دارد و مبارزه با غول ها و موجودات عجیب و غریب حس خاصی را به شما می دهد که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. بازی Ben 10 بر اساس کارتونی به همین نام ساخته شده است. در بازی Ben 10 Omniverse 2 بازیکنان کنترل بن تنسون (شخصیت اصلی بن تن) را در برابر دشمنان به عهده می گیرند و او را به سمت خانه اش هدایت می کنند. داستان اصلی فیلم از این قرار است که Ben پسر ده ساله بازیگوشی به فصل تعطیلات رسیده است. او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند. اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست و برای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است را می بیند. Ben که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید شروع به بحث می کند. خلاصه Ben و بقیه وارد جنگل می شوند. اما Ben از بقیه جدا شده و به داخل جنگل می رود. ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند. او با تعجب به سمت آن شهاب می رود ناگهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است. او با برداشتن این ساعت عجیب الخلقه دارای قدرت مافوقی می گردد که باعث می شود بنجامین تنیسون به هیولاهای مختلف قهرمانی تبدیل شود و بر علیه شرارت درسرتاسر کهکشان همراه با دخترعمو و پدربزرگش به مبارزه بپردازد. یکی از نقاط عطف بازی دستبند Ben است که به کمک آن می توان او را به سه موجود دیگر تبدیل کرد که یکی زورش بیشتر است یکی سرعتش و دیگری دارای قدرت پرش خارق العاده ای است.

Ben 10 Omniverse 2 PS3-iMARS

 

Ben10 Omniverse 2 ps3 cover دانلود بازی Ben 10 Omniverse 2 برای PS3



دانلود کنید ...


جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : امیرحسین

در یک جزیره دور افتاده و سیلی از زامبی های خطرناک رو به رو هستید ، برای این که زنده بمانید چکار خواهید کرد؟ این سوالی است که در این بازی باید به آن پاسخ دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید اکتشافات است ، با جمع آوری سلاح های مناسب و همچنین غذا برای خوردن حالا باید سعی کنید که زنده بمانید ، در بازی شما باید راه های خروج از جزیره را هم بشناسید که در نهایت بتوانید از این جزیره تاریک و ترسناک فرار کنید ، در بازی بیش از ۱۰۰ سلاح مختلف از جمله اسلحه های اتوماتیک ، دستی ، چاقو و کوکتل مولوتف و … وجود دارد که در کمتر بازی این میزان دیده شده است.

How to Survive PS3-PSN+CFW 4.21 Fix

 

How to Survive ps3 cover دانلود بازی How to Survive برای PS3



دانلود کنید ...


دانلود نرم افزار جامع آموزش زبان انگلیسی - Learn To Speak English 10

(دانلود اختصاصی از ایران دانلود)

 

 

 

نرم افزار Learn to Speak English یکی از با سابقه ترین و شاید بتوان گفت بهترین نرم افزار برای آموزش زبان انگلیسی است. این نرم افزار با متدهای استاندارد به آموزش زبان انگلیسی میپردازد و در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان اولین ابزار آموزش زبان انگلیسی مورد قبول است.

 

سیستم آموزشی نرم افزار Learn to Speak English ، بر اساس تمرین و تکرار است. اگر میکروفن داشته باشید، توسط ابزارهای کمکی این نرم افزار میتوانید تلفظ خود را با تلفظ صحیح در هر قسمت مقایسه کنید و زمانی که درست تلفظ کنید، نرم افزار به شما نمره قبولی میدهد. با تمرین و تکرار دروس و سیستم هوشمند تصحیح تلفظ، راندمان این نرم افزار در حد کلاس های واقعی آموزش زبان خواهد بود.

 

این نرم افزار شامل آموزش معنای لغات، گرامر، و مکالمه زبان انگلیسی است. اگر بخواهیم این نرم افزار را با کلاس های آموزش زبان مقایسه کنیم، Learn to Speak English تقریبا معادل 12 ترم آموزش زبان است. این آموزش ها از مقدماتی شروع شده و تا سطح پیشرفته ادامه پیدا میکند.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه این نرم افزار یعنی Learn to Speak English 10 با آخرین تغییرات را برای شما تهیه کرده ایم.



دانلود کنید ...


دانلود مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی با لهجه امریکایی، رزتا استون

Rosetta Stone English American v3 Level 1-5

 

 

برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان، سرزمین دانلود تقدیم میکند:

نرم افزار آموزش زبان رزتا استون نسخه سوم، به همراه 5 دوره (Level) کامل، در یک مجموعه

به همراه آموزش فارسی نصب و راه اندازی نرم افزار و اضافه کردن Level ها

Rosetta Stone English American v3 Level 1-5

 

نام نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای همه آشناست. این نرم افزار یکی از بهترین راهکارها برای آموزش زبان انگلیسی میباشد.

کمپانی رزتا استون به صورت تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای آموزش زبان فعالیت میکند و نرم افزارهایی برای آموزش زبان های مختلف دارد. اما قطعا بهترین و محبوب ترین نرم افزار این کمپانی، نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با لهجه امریکایی (American) میباشد.

 

این نرم افزار دارای Level های مختلف از مقدماتی تا پیشرفته است. نسخه های مختلف این نرم افزار و همچنین Level های آن در بین سایت های دانلود پراکنده اند. اما در این مطلب اختصاصی از سرزمین دانلود، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را به همراه هر پنج Level آن به صورت یکجا دانلود کنید.

آموزش فارسی نصب و اضافه کردن Level ها نیز در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد.



دانلود کنید ...


آموزش کاربرد کلمات در زبان انگلیسی - Oxford Word Skills

(سطح مقدماتی تا پیشرفته)

 

 

نرم افزار Oxford Word Skills محصولی از انتشارات دانشگاه آکسفورد بوده و برای یادگیری کاربرد کلمات در زبان انگلیسی طراحی شده است.

 

این نرم افزار دارای 3 سطح میباشد:

Basic (مقدماتی)

Intermediate (متوسط)

Advanced (پیشرفته)

 

در این نرم افزار با ارائه عکس، تست، و تمرین های مختلف، کاربر با لغات مختلف زبان انگلیسی و نحوه کاربرد آنها در جملات آشنا میشود.

 

آموزش از سطح مقدماتی و با کلمات ساده و پرکاربرد شروع شده و تا سطح پیشرفته ادامه پیدا میکند.



دانلود کنید ...


دانلود نرم افزار ایرانی روبی، برای آموزش زبان انگلیسی

Rubi 3

 

 

 

 

نرم افزار روبی به شما کمک میکند تا در حین انجام کارهای روزمره با کامپیوتر، زبان انگلیسی را نیز فرا بگیرید. این نرم افزار کاملا فارسی بوده و دارای امکانات فراوانی برای یادگیری زبان انگلیسی است.

 

نرم افزار Rubi با وجود حجم بسیار کم، امکانات متنوع و جذابی دارد. به طوری که بدون اینکه خودتان متوجه شوید کم کم نکات جدیدی در زبان انگلیسی یاد میگیرید!

 

روال اصلی این نرم افزار، نمایش جملات و اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی است. این نرم افزار همزمان با بالا آمدن ویندوز و در پس زمینه اجرا میشود. سپس در بازه های زمانی مختلف جملاتی را همراه با ترجمه فارسی آنها نمایش میدهد.



دانلود کنید ...


دانلود نرم افزار امنیت اینترنت کاسپرسکی 2013 ، نسخه فارسی

Kaspersky Internet Security 2013 Farsi

 

 

امروزه و با فراگیر شدن اینترنت و استفاده از آن برای امور مختلف، مسئله حفظ امنیت در اینترنت نیز بسیار مهم شده است.

نرم افزار امنیت اینترنت کسپرسکی، از کامپیوتر و اطلاعات شما در هنگام گشت و گذار در اینترنت محافظت میکند.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار امنیت اینترنت کسپرسکی، یعنی Kaspersky Internet Security 2013 را برای شما آماده کرده ایم. آن هم نسخه فارسی این نرم افزار. تا کاربرانی که تسلط کمتری به زبان انگلیسی دارند هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.



دانلود کنید ...


جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : امیرحسین

دانلود آنتی ویروس 2013 آویرا، به همراه آپدیت آفلاین

Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس رایگان آویرا، Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640 منتشر شد!

 

توجه: فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس، در هر 24 ساعت به روز میشود.

 

به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن و قوی هستید که دردسر رجیستر کردن نداشته باشد و به راحتی آپدیت شود؟

 

آنتی ویروس جدید و رایگان کمپانی آویرا، یعنی Avira AntiVir Free 13 را امتحان کنید. با استفاده از این آنتی ویروس دیگر نگرانی بابت Expire شدن، غیرفعال شدن، و یا عدم آپدیت نخواهید داشت. این آنتی ویروس قدرتمند به طور روزانه قابل آپدیت بوده و نیازی به سریال و کرک و Key ندارد.

 

شاید اسم این آنتی ویروس کمی برایتان نا آشنا باشد. اما اگر بدانید که در سال 2012 جزو برترین آنتی ویروس ها انتخاب شده، شاید با اطمینان بیشتری آن را نصب کنید.

 

توجه: قبلا نسخه دیگری از آنتی ویروس آویرا 2013 در سایت معرفی شده بود. این مطلب حاوی آخرین ورژن این آنتی ویروس به همراه آپدیت آفلاین آویرا 2013 میباشد



دانلود کنید ...


جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 21:39 ::  نويسنده : امیرحسین

دانلود آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان

Avast Antivirus Free 8

 

 

نسخه هشتم آنتی ویروس رایگان اوست، Avast Antivirus Free 8 منتشر شد!

 

به روز رسانی : آپدیت آفلاین اضافه شد.

 

در شرایطی که تهیه نسخه اصلی آنتی ویروس های پولی برای اکثر کاربران داخل کشور میسر نیست، و همچنین مشکلاتی که برای آپدیت آنتی ویروس های کرک شده و قفل شکسته وجود دارد، استفاده از آنتی ویروس های رایگان بسیار گزینه ی مناسبی است. تا دیگر نگران Expire شدن یا عدم آپدیت آنتی ویروس خود نباشید.

 

جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان اوست، یعنی Avast Free Antivirus 8 هفته گذشته منتشر شد. این آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان است، اما نیاز کاربران خانگی به یک آنتی ویروس خوب را کاملا برطرف می کند. این آنتی ویروس به صورت روزانه قابل آپدیت می باشد. آپدیت های کم حجم و امکان به روز رسانی برای کاربران داخل ایران، از امکانات خوب این آنتی ویروس قدرتمند است.



دانلود کنید ...


جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 21:36 ::  نويسنده : امیرحسین

دانلود آنتی ویروس رایگان کومودو

Comodo Antivirus 6.1

 

 

به دنبال یک آنتی ویروس رایگان و قدرتمند هستید که نیازی به سریال و کرک نداشته باشد و به صورت دائمی آپدیت شود؟

آنتی ویروس جدید کمپانی Comodo را امتحان کنید!

 

شاید اسم کمپانی Comodo برای شما نا آشنا باشد. اما این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های دنیا در زمینه امنیت، شبکه، و نرم افزارهای امنیتی است.

 

فعالیت اصلی این شرکت، در واقع ارائه راه کار های امنیتی برای شبکه ها بود. اما چند سالی است که در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی (مثل آنتی ویروس و فایروال) نیز فعالیت میکند.

 

آنتی ویروس Comodo رایگان است. یعنی در هنگام نصب و بعد از آن، نیازی به سریال و کرک و یا کد فعال سازی (Key) ندارد. به همین دلیل خیال شما راحت خواهد بود که برای همیشه و بدون دردسر میتوانید از آن استفاده کنید. و همیشه هم قابل آپدیت به صورت آنلاین است.

 

اما رایگان بودن این آنتی ویروس نباید این تصور را ایجاد کند که قوی نیست! آنتی ویروس کومودو از نظر امنیت با معروف ترین آنتی ویروس های دنیا برابری میکند.



دانلود کنید ...


آخرین دانلود
آرشيو دانلود
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت بزرگ ایران دانلود و آدرس nasljavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 49359
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


.

.

Online User
IranSkin go Up

فال امروز


.

کدهای رایگان وبلاگ
ابزاروبلاگ
                    
 
 
 
/div